Regulamin wystawców

1.Wystawca, poprzez formularz, określa wynajmowaną przez siebie powierzchnię, a także jej rodzaj. Dostępne powierzchnie:

  • Stoisko sprzedażowe o powierzchni 4m2 i wymiarze 1,8x2,2m, wyposażone w stół* 220x70cm oraz 1 krzesło (oraz jej wielokrotność) w cenie 300zł brutto,
  • Stoisko sprzedażowe z zabudową targową** o powierzchni 6m2 i wymiarze 2x3m, wyposażone w stół* 220x70cm, 2 krzesła oraz 2 punkty świetlne (oraz jej wielokrotność) w cenie 900zł brutto,
  • Stoisko sprzedażowe z zabudową targową** o powierzchni 10m2 i wymiarze 2x5m, wyposażone w 2 stoły* 220x70cm, 4 krzesła oraz 2 punkty świetlne (oraz jej wielokrotność) w cenie 1300zł brutto,
  • Stoisko z rękodziełem*** wielkości 4m2, wyposażone w stół* 220x70cm oraz 1 krzesło (oraz jej wielokrotność) w cenie 150zł brutto,
  • Dodatkowy 1m obok stoiska z przeznaczeniem na stojak, wieszak, kosz i inne formy środki ekspozycji**** w cenie 100zł brutto.

* Powierzchnia stołu jest ponad dwukrotnie większa od powierzchni standardowej ławki szkolnej.
** W przypadku stoisk z zabudową istnieje możliwość wynajęcia dodatkowych elementów: regałów, półek, wykładziny, punktów świetlnych, gablot szklanych oraz lodówki, zgodnie z dostępnym cennikiem. Inne elementy ustalane są indywidualnie, w miarę naszych możliwości: wystawca@miohi.pl.
*** Stoisko z rękodziełem można wynająć wyłącznie w przypadku gdy cały towar zalicza się do rękodzieła (wyroby wytworzone w sposób nieprzemysłowy, posiadające walory artystyczne takie jak ręcznie wykonana biżuteria, ubrania i inne formy krawieckie, własne rysunki/grafiki sprzedawane na różnych nośnikach, scrapbooking, własnoręcznie uszyte maskotki, itp.). Jeśli na stoisku będą wystawiane również inne produkty, gadżety ze zdjęciami lub grafikami komercyjnymi, produkty odsprzedawane, itp. stoisko należy zgłosić jako sprzedażowe. W razie wątpliwości jak sklasyfikować sprzedawany towar, chętnie pomożemy: wystawca@miohi.pl
**** Dodatkowy metr można dokupić wyłącznie w przypadku stoiska bez zabudowy. Do każdych 4m2 można dodać jeden metr przestrzeni obok stoiska.

W razie gdyby potrzebowali Państwo innego wymiaru powierzchni (np. na głębokość) lub planowali własną aranżację (np. namiot) prosimy o kontakt na wystawca@miohi.pl w celu indywidualnych ustaleń.

2. Do ekspozycji towaru należy wykorzystać wyłącznie wykupioną przez wystawcą przestrzeń. Zabrania się wystawiania stojaków, koszy, wieszaków, itp. poza obrębem stoiska, tj. na ciągach komunikacyjnych lub przestrzeni należącej do innego wystawcy. Nie ma również możliwości mocowania towaru do ścian hali EXPO KRAKÓW, w tym celach należy wykorzystać zabudowę targową bądź własne stojaki, również w obrębie własnej przestrzeni.

3.Opłata za stoisko pobierana jest przez organizatorów na początku konwentu gotówką bądź przelewem bankowy przed rozpoczęciem konwentu. 

4.Istnieje możliwość opłaty za stoisko, bądź jego części, w formie prowadzenia atrakcji. Szczegóły ustalane są indywidualnie.  

5. Do zamówionej powierzchni przysługują… darmowe wejściówki w następują…cym zakresie:

  • Stoisko bez zabudowy - 1 wejściówka za każde 4m2
  • Stoisko z zabudową 6m2 - 2 wejściówki
  • Stoisko z zabudową 10m2 - 4 wejściówki 

Wejściówek nie można odsprzedawać ani podnajmować osobom niepracującym na stoisku. 

6. Osoby obsługujące stoisko, którym nie przysługuje darmowa wejściówka, należy zgłosić w formularzu w systemie Nagato oraz uiścić opłatę 50zł wraz z opłatą za stoisko. W tym przypadku zostanie dodana odpowiednia ilość krzeseł. Ilość dodatkowych wejściówek jest ograniczona. 

7. Dodatkowe wymagania odnośnie stoiska, np. gniazdo elektryczne, należy zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym. 

8. Organizatorzy zapewniają wystawcom sleeproom (w osobnej sali w budynku noclegowym, przeznaczonej wyłącznie dla wystawców), na czas trwania konwentu. Osoby niepracujące na stoisku nie mogą w nim nocować. 

9. Wystawcy zobowiązują się do uprzątnięcia stoiska do godziny 15.00 w niedzielę. 

10. Istnieje możliwość wysłania towaru kurierem – należy jednak o tym poinformować organizatorów w mailu zgłoszeniowym. 

11. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za towar wystawców, również ten wysyłany kurierem. 

12. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT za stoisko. W tym celu należy wypełnić dane firmy w profilu wystawcy oraz zaznaczyć odpowiednie pole podczas zgłaszania stoiska. Rezygnację lub zmiany dotyczące faktury należy zgłosić na wystawca@miohi.pl do 20 maja 2015.

13. Stoiska zgłaszane poprzez Nagato, które zostaną przyjęte, będą wyświetlane na stronie internetowe w dziale "Lista wystawców". Prosimy sumiennie wypełnić część formularza odpowiadającą za opis stoiska gdyż będzie ona widoczna dla wszystkich uczestników Magnificonu. Logo polecamy zamieszczać w formacie transparentnego PNG.

14. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wynajmu stoiska wystawcy bez podawania przyczyny. 

15. Organizator konwentu nie przyjmuje odpowiedzialności za status prawny sprzedaży prowadzonej przez wystawców na konwencie. 

16. Zgłoszenia stoisk przyjmowane są od 25.03. do 30.04.2015 przez formularz zgłoszeniowy dostępny w systemie Nagato

17. Przyjęcie zgłoszenie stoiska potwierdzane jest mailem od organizatorów najpóźniej do dnia 05.05.2015. 

18. Pierwszeństwo w przyjęciu zgłaszanych stoisk mają wydawnictwa, sponsorzy, a także wystawcy współtworzący program konwentu. Wyłącznie sponsorzy główni mają prawo wyboru miejsca na stoisko. 

19. Zabrania się umieszczania reklam, ogłoszeń„, informacji, itp. w dowolnej formie na własną rękę (w tym  naklejania jakichkolwiek plakatów) na terenie całego obiektu EXPO KRAKÓW, poza obrębem wynajętego stoiska sprzedażowego - wszystkie powierzchnie reklamowe, włącznie ze ścianami i drzwiami, są własnością… EXPO KRAKÓW i ewentualne opłaty będą naliczane wedle ich cennika. Dotyczy to również ścian EXPO KRAKÓW w przypadku stoisk bez zabudowy. W celu umieszczenia jakichkolwiek materiałów reklamowych prosimy o kontakt na wystawca@miohi.pl lub zaznaczając w formularzu zgłoszeniowym stoiska odpowiednie pole.

20. Rezerwacja stoiska jest równoznaczna z akceptacją regulaminu wystawców oraz regulaminu konwentu. Dodatkowe warunki wynajmu stoiska niezaznaczone w regulaminie omawiane są indywidualnie z organizatorami.

Wspierają nas