Informacje ogólne

Aby Magnificon Expo 2017 był‚ udanym festiwalem, który na długo zapadnie Wam w pamięć, będziemy potrzebować WAS. Was, którzy złączycie się w zgrany zespół‚ Helperów, dzięki którym wszystko będzie przebiegać sprawnie a uczestnicy będą mogli w pełni oddawać się konwentowym rozrywkom, beztrosko bawiąc się na atrakcjach.

Jeśli chcesz dać podczas imprezy coś od siebie, a praca z fajnymi ludźmi sprawia Ci radość to rozważ zostanie Helperem na tegorocznej edycji Magnificonu!

Jeśli jeszcze nie masz pewności, czy to odpowiednie zajęcie dla Ciebie, zapoznaj się z krótkimi informacjami na temat konwentowego helpowania:

Kto to taki Helper?

Helper pomaga w organizacji imprezy, w rozstawieniu jej prze przyjazdem uczestników oraz w złożeniu po ich wyjeździe (przenoszenie ławek, ozdabianie conplace'u, itd.). W trakcie imprezy zajmuje się sprawami porządkowymi i obsługą gości. Na koniec pracy na konwencie do wyboru:

  • Paczka gadżetów konwentowych

  • Wejściówka dla 1 goś›cia


Warunki:

  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego

  • Rezerwacja i zakup biletu (zwrot po konwencie)

  • Dyspozycyjność najlepiej od piątku od godziny 15 do niedzieli do 20 (dłużej jeśli będzie tego wymagać sytuacja)



Regulamin Helperów

1. Każda osoba ubiegająca się o bycie helperem musi mieć ukończone 16 lat.

2. Koordynator ma czas na rozpatrzenie wniosku do 5 dni roboczych od zakoń„czenia zbierania zgłoszeń.

3. Koordynator decyduje o przydzieleniu funkcji helperowi oraz może ją w każdej chwili zmienić.

4. Helper zobowiązany jest do rezerwacji i zakupu w przedsprzedaźy trzydniowego biletu na konwent. 

5. Wydanie wynagrodzeń oraz zwrotów odbędzie się o godz. 18 w niedzielę konwentową bądź wcześniej po indywidualnym, wcześniejszym mailowym ustaleniu z koordynatorem.

6. Organizatorzy zapewniają:

  • Darmową wejściówkę  dla helpera (w formie zwrotu kosztów biletu po konwencie)

  • Dostosowane i zbilansowane dyżury

  • Miejsce w pokoju helpów

  • Wyżywienie

  • Koszulkę oznaczającą Helpera


7. Oczekiwania organizatorów względem helperów:

  • Kultura osobista

  • Pracowitość

  • Komunikatywność

  • Inicjatywa

  • Sumienność

Helperzy, którzy są również Prowadzącymi Atrakcje, nie mogą prowadzić więcej niż 3 godziny programu.

9. Helperzy podlegają również Regulaminowi ogólnemu.




 

Wspierają nas